Český rybářský svaz - MO Litovel
Menu

Diskuze

Úvod » Diskuze

Martin odpovědět 30.04.2020 12:32

Dobrý den.Je možno na Náklo zajet s karavanem na ryby?kempy jsou do 25. Zavřené...děkuji.

Machala reaguje: 01.05.2020 08:26

Dobrý den, možnost zajet na Náklo s karavanem na ryby existuje, již tam nějaké karavany jsou. Na přesné podmínky je nutno se, ale zeptat uživatele příbřežních pozemků, který má pozemky pronajaty a určuje si i pravidla. Bohužel, kontakt na daného uživatele nemáme k dispozici.

Karel odpovědět 27.04.2020 14:01

Zdravím chci se zeptat jestli tu je možnost zaplatit členství bankovním převodem.Díky

Machala reaguje: 01.05.2020 08:21

Zdravím, možnost zaplatit členství bankovním převodem je možná, ale čl. známku je nutno vylepit do čl. průkazu, proto je preferována platba přímo na místě.

vaclav odpovědět 03.03.2020 12:16

Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda bude nějaké hajení na nákelské pískovně děkuji za odpověd

Machala reaguje: 03.03.2020 12:53

Dobrý den, hájení na pískovně Náklo není plánováno. S pozdravem a přáním hezkého dne P. Machala.

Petr odpovědět 16.02.2020 11:54

Dobry den chci se zeptat kdy bude vyrocni schuze . Dekuji za odpoved.

Machala reaguje: 17.02.2020 10:39

V 9:00 hod. Dnes bude pozvánka zveřejněna na těchto stránkách.

Petr reaguje: 17.02.2020 09:31

Jeste se chci zeptat v kolik ta schuze zacina

Machala reaguje: 16.02.2020 12:22

Dobrý den, výroční členská schůze se uskuteční 7. 3. 2020 v koncertním sále Městského klubu Litovel.

Zdenek Hlavinka odpovědět 12.02.2020 18:58

Dobrý den ,mám dotaz, zda máte kroužek pro mladé rybáře,mám devítiletého vnuka který má zájem o rybaření,díky

Machala reaguje: 13.02.2020 08:28

Dobrý den, každoročně od září začíná běžet rybářský kroužek pro děti. Pokud máte zájem o bližší informace, tak nejbližší termín kroužku je 17.2.2020 od 15:30 hod. v budově naší organizace. Pokud máte tedy zájem, je možno se v daný termín dostavit a další podrobnosti domluvit přímo s vedoucími kroužku.

Mirek odpovědět 10.01.2020 14:57

Dobrý den, pochopil jsem to dobře že v době od 1.1. Do 16.6. není povoleno lovit muskarenim?(lov s muskarskym prutem navijákem a šňůrou)

Mirek reaguje: 11.01.2020 01:05

Jednalo se o jednu rybářskou diskuzi, takže to byl patrně výmysl. Děkuji za vysvětlení.

Machala reaguje: 10.01.2020 17:18

Zdravím. Nevím kde jste tento zákaz vyčetl, ale na na revírech ÚS pro SM a Slezsko, žádné takové omezení není vyhlášeno. Toto omezení by nemělo být ani v BPVRP vydaných Radou ČRS. Uváděné omezení může být vyhlášeno některými územními svazy, tuším, že dané omezení platí na revírech ÚS Jihočeského, ale plošně vyhlášeno není. Prosím o uvedení zdroje, pokud tedy odpověď není dostatečná.

Garry odpovědět 12.10.2019 09:31

Vysadili kapry, no jo ale jsou malí a ani neberou :) :) :) Zase se u vody ukázali rybáři, kteří celý rok sedí doma a vyjedou jen když cítí jistotu v podobě vysazených hladovců....

Jirka odpovědět 25.09.2019 06:58

Dobrý den, chtel bych se zeptat kdy by bylo mozno si udelat rybarsky listek. ( jesli je jen nejaky jeden termin nebo vice, nikde jsem to nenasel)Dekuji za odpoved

Machala reaguje: 25.09.2019 12:46

Školení nových členů pro získání prvního rybářského lístku se koná jedenkrát ročně , obvykle v polovině měsíce února. Pokud někomu tento termín nevyhovuje a nemůže se zúčastnit je možná individuální příprava a potřebné zkoušky složit v termínu konání zkoušek pro děti z rybářského kroužku, Termín těchto zkoušek bývá poslední pondělí v dubnu. Bližší informace o konání školení budou zveřejněny začátkem měsíce ledna ve vývěskách a www stránkách MO Litovel.

Marek odpovědět 15.08.2019 17:53

Dobrý den, chtel bych se zeptat jestli je mozne na reviru 471 193 zanaset do vody montaz(bez clunu) ? Rad bych zkusil sumce. Jeste druha otázka ja to tedy je s minimalni delkou nastrazni rybky? Kdybych chtel chytat candaty na filetek z rybky musi mit take 15cm?dekuji

Marek reaguje: 15.08.2019 18:17

Doplnění otázky. Tu montáž myslím samozřejmě rybku na ty sumce. Jen pro upřesnění

Bady odpovědět 24.06.2019 23:12

K tomu Naklu by to chtelo dozajista vetsi kontroly od PČR.Minuly tyden ve stredu jsem se byl projit se psem a od Brezove bylo 8 zaparkovanych aut primo u vody.Ani jeden rybar, jen sami koupaci..Pak to akorat hazi spatny dojem na nas rybare a jsou z toho zbytecne problemy..

Machala odpovědět 12.06.2019 05:42

Zdravím všechny zde diskutující rybáře a ostatní návštěvníky tohoto fóra. Jelikož jsem slíbil, že až bude něco nového, tak bude obratem zveřejněno. V pondělí se uskutečnilo v sídle CEMEX v Napajedlích jednání k návrhu předložené nájemní smlouvě, upravující podmínky výkonu rybářského práva na pískovně Náklo. Jednání bylo velice náročné, ale nakonec se podařilo udržet možnost rybolovu v téměř shodné podobě jako doposud. Dle předloženého návrhu měl být zakázán rybolov v celém zálivu od Březového z důvodu, že tam má probíhat záchranný archeologický průzkum a navážena zemina ze skrývek. Hlavní důvod zákazu, ale byla skutečnost, že tam jezdí auta. Nakonec se nám však rybolov podařilo udržet, ale již nebude porušování vjezdu řešeno prvním napomenutím, či vykázánim, ale bude zadržována povolenka v souladu s BPVRP, týká se to i parkování u topolů kolem melioračního kanálu. Co se týká uzamčeného prostoru závorou, poslední vjezd před Lhotou, bylo přislíbeno, že bude zajištěno ze strany CEMEXU odemčení a bude dle stanovených podmínek umožněno parkování rybářům. Karavany a přípojky jsou řešeny s vědomím CEMEXU s poukazem, že se stejně jedná převážně o rybáře, což je pravda a pokud mají povolenku, mají právo zde rybařit. Tolik ve stručnosti z jednání. Upravená smlouva bude zaslána na ÚS a výbor by tuto smlouvu měl projednat a schválit a svém jednání 20.6.2019.
Všem přeji úspěšné zahájení lovu dravců.

Carlos reaguje: 13.06.2019 05:55

Konečně jedna pozitivní zpráva na tomto vebu

Bady odpovědět 10.06.2019 21:36

To Roman: Je videt ze o zakonech toho moc nevis..To ze tam mas pronajaty pozemek pro tebe znamena akorat to, ze si tam muzes postavit karavan, ale tod vse , tim to pro tebe konci..Mas uplne stejny rybarsky prava jako vsichni ostatni.Naklo neni zadny soukromak a dokud ho obhospodaruje mo a nekupujes si zvlastni povolenku tak to mas uplne stejne.Taky jsem tam byval v pronajmu, takze vim o podminkach ve smlouve.Uplne stejne to funguje na jizni morave kde davaji kluci 20 - 30 t. za rok a kdyz jim tam rano sedi borci, tak nenadelaji vubec nic..Muzes volat policajty, koho chces ale ti se ti akorat zasmejou..Pokud to nemas definovane ve smlouve o pronajmu jakoze urcite nemas, tak se nemame dal o cem bavit..A neboj se v lete urcite prijdu s plackou.Vas tam musi kontrolovat clovek porad, protoze co se tam kolikrat deje za veci je neskutecne...

roman reaguje: 11.06.2019 11:42

máš pravdu v tom,že je to děsný ale trošku za to můžete vy a vaše samý zákazy.místo aby jste něco dělali pro rybáře,všechno jen zakazujete a ti co jezdí na víc dnů,nemají kam.raději spím týden v bivaku,než být v kolonii.ale všechno se v republice zakázalo a člověk si musí užít klid jen v zahraničí.a co se týče toho,že někomu vlezeš na pozemek,tak to ti gratuluju,budeš asi oblíben v kolektivu

Bady reaguje: 11.06.2019 09:25

Romane, vzhledem k tomu ze kdyz jsme tam meli s partakem karavan, tak tam byly dva na cele vode..V te dobe me to jeste bavilo, ale co se tam deje ted je humus, protoze uz ho tam davno nemame...V te dobe jeste vetsina ani nevedela co to Naklo je..Rozhodne nikomu nesedam na fleky, ale pisu ostatnim aby vedeli ze nato maji pravo.Narokovat si neco takoveho jak pises je totalni blbost a dal uz o tom s tebou nebudu diskutovat a reagovat na tve prispevky..Hitem dnesni doby je akorat vsechno pekne kolem vody sprasit,znicit a nam*dat vsude karavany..

roman reaguje: 11.06.2019 06:18

to je nějaká nová sportovní disciplína?sedat někomu ke karavanu,já osobně bych se cítil trapně.možná o zákonech vím méně než ty,za to vím určitě víc o slušnosti.nevím,co sem pleteš Nové mlýny,která je státní.a ty jsi taky jeden z těch,co vytahuje placku jen v létě?to je dost smutný a je pravdou,že se tam dějí věci.zkus se rozpovídat,když jsi byl jeden z nich,jak píšeš.

roman odpovědět 10.06.2019 17:48

tio Bady : to mi jako chceš říct,že si tam někdo pronajme pozemek za několik tisíc a ty si mu tam sedneš? tak u toho bych chtěl být.
oháníš se řádem,jen sis neuvědomil podstatnou věc.ta voda není svazu a rázem tady ostatní mystifikuješ nepravdami !!!

Rybari odpovědět 22.05.2019 20:09

Zdravime pana Machalu a jedeme po 101!!! Pisi za vetsi pocet rybaru,kteri lovi na reviru NAKLO. Pan Machala tvrdi , ze neni podepsana smlouva,ze se nic zatim nemeni. Ovsem podle toho jak to na NAKLE vypada si rybari kteri tam jezdi pravidelne cely rok uz ani nezachytaji ponevadz neni kde. V rybarskem radu je napsano, ze parkovat a stanovat muzete podel silnice NAKLO- LHOTA nad MORAVOU. Zacinam 1. bodem - vzadu u Lhoty je to zavrene na zavoru, kde se nikdo nedostane autem nevime z jakeho duvodu a je tam cedule ZAKAZ stanovani a jine zakazy a pan provozovatel se o tom s nikym nehodla ani bavit a ktery rekl ze rybari uz si tam nezachytaji o cemz jsme se presvedcily.Bod 2. - kde jeste rybari mohly chytat a stanovat nebo bivakovat se nadelaly elektricke pripojky a nechaly tam navozit karavany takze se rybari uz nedostanou ani tam. Uprostred je pisecna plaz pro koupajici a zbytek prostoru vedle plaze, tam jsme jiz vloni videly navazet p. Sirucka plechove kontajnery takze to bude urcite firmy HAIFA a rybare tam taky nepusti. Bod 3.- od lanovky po volejbalove hriste je to vylozene pro koupajici coz neni realne pro rybolov. Takze bychom radi vedely kdyz se podle Vas nic nezmenilo kde mame chytat- jestli vedle v tom potoku co tam tece a stanovat nebo bivakovat na poli nebo ve vode. Zaverem bychom jeste chtely napsat ze na vyrocni schuzi bylo receno ze Ostrava vytyka Litovli ze je na Nakle malo dochazek tak nevime jak si to predstavujete. Neni duvod povolit pro rybare vjezd aut a stanovani nebo bivakovani kde to bylo drive povoleno kdyz se jezdilo od Brezove. , kde by mohla byt znacka vjezd pouze pro rybare. Tak ted nevime na co nam ty povolenky jsou. A neni to o tom ze Jedna pani povidala. Tak bychom tady uvitaly rozumne vyjadreni.

Bady reaguje: 05.06.2019 09:45

To all: Nevim co tady brecite, to ze tam maji pronajaty pozemek jeste neznamena ze tam vy ostatni nemuzete chytat..Prectete si poradne rybarsky rad, kazdy ma pravo tam chytat...

Lojza reaguje: 01.06.2019 18:37

2Roman - naprostý souhlas!!!!!!!!!!!!

roman reaguje: 31.05.2019 07:23

jen bych chtěl poopravit tvuj vyplod,co jsi zde napsal.místo skládání slohových prací jsi měl možnost si pozemek také pronajmout a neudělal si to.tak tady nebreč,že nemáš kde chytat !!

Lukáš reaguje: 23.05.2019 11:55

Je to tam opravdu hrozný. Jsem zvědav na odpověď

Lukáš odpovědět 20.05.2019 20:25

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jak je to s přespáním u vody na Nákle podél silnice blíž ke Lhotě. Jsou tam závory z obou stran a je tam i cedule zákaz stanování. Pod deštníkem přespat mohu? Jedině kde se dalo přespat bylo podél silnice a teď na straně od Nákla plno karavanů a na straně od Lhoty zase zákaz stanování úplně? Děkuji za odpověď

roman reaguje: 04.06.2019 06:27

né.bavíme se o straně od Lhoty až k Březové.

lukáš reaguje: 01.06.2019 11:29

ok a bavíme se o stejném místě?podél hlavní silnici, tam kde jsou ty závory a má to pronajatá firma HAIFA??? díky za informace

roman reaguje: 31.05.2019 12:57

Lukáši,celá strana od Lhoty je určena pro bivakování a je tam zákaz koupání.je to jen pro nás,rybáře.

Kuba odpovědět 08.05.2019 18:34

Nechápu na co ten Machala tam je to je fakt strašný

Machala reaguje: 09.05.2019 07:20

Kubo, věřím, že až v roce 2022 budou volby do výboru MO, tak se přihlásíš, že by jsi rád kandidoval a přiložil ruku k dílu. Pokud nechceš čekat až do roku 2022, tak mě kontaktuj a bude Ti umožněno přiložit ruku k dílu ihned. Práce v MO je dostatek, jen se lidí nedostává, kteří by byli ochotni pracovat, a věnovat svůj volný čas činnosti v MO! Nicméně, Ti přeji příjemné chvíle strávené u vody a bohaté úlovky.

Petr odpovědět 08.05.2019 15:31

Tak hlavne ze sem mistni organizace neco napsala, kdyz uz to maji prikleple..Zase se to musim dozvidat jinde, tomu se fakt rika informovanost

Machala reaguje: 09.05.2019 07:08

Vážení, pokud jste viděli nějakou smlouvu, která stvrzuje něco takového o čem píše Petr, tak bych ji také rád viděl a velice by mě zajímalo kdo ji za rybáře podepisoval. Pokud tedy chcete věřit JPP (jedna paní povídala) tak je zbytečné dále na dané téma diskutovat!!! Již snad po 100 opakuji, až bude podepsána smlouva která stvrdí pronájem a podmínky užívání, bude tato informace zde zveřejněna.

skura odpovědět 27.04.2019 16:13

co vidím,tak začínají najíždět karavany na celé straně od silnice.a na víkend tam asi jen nebudou

skura reaguje: 30.04.2019 12:37

přípojky jsou už hotový a sběrači kovů už nic nestihnou,páč už se tam naváží karavany,je to rozparcelované a pronajaté od pískovny.

- mzi - reaguje: 29.04.2019 11:50

Neviděl jsem na vlastní oko, ale prý se tam budují i elektrické přípojky. V dostatečném množství, by mohly, zaujmout sběrače kovů ...

Bady odpovědět 22.04.2019 08:47

Jak to vypada s tim Naklem ? Nerikejte mi ze jeste nejsou dane podminky na letosni rok.Dekuji

Machala reaguje: 23.04.2019 21:38

Dobrý den. Jak jsem již několikrát psal, až bude něco nového tak dám ihned vědět. Podmínky platí takové jaké jsou v popise revírů. Výběrové řízení není ukončeno, tudíž nic nového.

Alojz odpovědět 16.04.2019 19:54

Už teho Machalu vyhodte protože toto je katastrofa co předvádí

Jaromír odpovědět 03.04.2019 10:58

Dobrý den,1.4.jste slíbil zaslat zápis z poslední schůze ČZS v Litovli dosud jsem nic neobdržel.Děkuji předem

Machala reaguje: 23.04.2019 21:47

Dobrý den. Pane Jaromíre, poněkud jste si spletl webové stránky. Tyto stránky a diskuse je ČRS MO Litovel a není zahrádkářská. Jelikož nemám nic společného s českým svazem zahrádkářů, tak jsem Vám nic takového nemohl slíbit.

Roman odpovědět 31.03.2019 11:35

Dobrý den. Kdy se dočkáme zápisu z výroční schůze a zprávy DK?

Roman reaguje: 28.04.2019 19:43

Tak ono stačí napsat do zápisu iniciály bez zveřejnění jména a příjmení pokud se jedná o lovce a člena návrhové komise, který je volen z pléna. Jinak jsou v zápise VČS pouze jména členů výboru MO. A pokud je zápis hotový, stačí ta jména začernit fixou a zápis následně naskenovat sem. GDPR tak není nijak ohrožen. Důležitý je obsah a ne jména. Práce asi na 15 minut. Chápu, že takhle je to jednodušší :)

Machala reaguje: 23.04.2019 21:33

Dobrý den. Zápis z výroční schůze z důvody ochrany osobních údajů nebude na webových stránkách zveřejněn. Nad rámec povinností bude na webových stránkách zveřejněno pouze Usnesení z VČS. Pokud někdo má zájem do zápisu z VČS nahlédnou, bude mu zápis poskytnut k nahlédnutí v budově MO Litovel. Všem členům děkuji za pochopení.

Bady odpovědět 20.02.2019 12:08

Dobrý den, už to nějak postoupilo s tím Náklem ? Nějaké nové zprávy ? Myslím že tady všichni netrpělivě čekají jak to dopadne..Další otázka, můžu tam teď rybařit ? Děkuji

Machala reaguje: 27.02.2019 14:29

Dobrý den. Bylo vypsáno výběrové řízení. Do tohoto výběrového řízení byla řádně podána přihláška a nyní se čeká na výsledek tohoto výběrového řízení. Na revíru je rybolov povolen.

Marek odpovědět 18.02.2019 13:08

Dobry den, muzu se zeptat jestli jsou aktualni zarybnovaci plany tady na webu?

Machala reaguje: 27.02.2019 14:30

Dobrý den. Na webu aktuální zarybňovací plány nejsou uvedeny.

Majk odpovědět 20.01.2019 00:37

Dobrý den přidáte sem fotky s deckých zavodu?

Machala reaguje: 27.02.2019 14:31

Dobrý den. Fotky budou přidány.

Machala odpovědět 09.01.2019 11:53

Dobrý den.
Všem návštěvníků tohoto webu přeji mnoho úspěchů v roce 2019 a dostatek času stráveného u vody. Co se týká posledních dotazů, tak bych na ně velice rád odpověděl, ale bohužel odpověď neznám ani já, tudíž nemohu odpovědět. Jak jsem již dříve uváděl, tak jsme při schůzce před zahájením letní sezóny, žádali zástupce vedení pískovny, aby se výběrové řízení uskutečnilo v takovém termínu, aby před začátkem roku 2019, bylo jasné jaké podmínky budou na pískovně v roce 2019 platit. V listopadu, byl vznesen dotaz kdy bude výběrové řízení vypsáno a v odpovědi nám bylo sděleno, že až bude výběrové řízení vypsáno bude ČRS osloven. To je asi tak vše co je možno v danou chvíli sdělit. V okamžiku, až bude něco nového v dané věci, bude neprodleně podána informace prostřednictvím těchto webových stránek.

Pepa odpovědět 08.01.2019 19:48

Dotaz na pana Machalu chtěl bych vedet jak to vypada na tento rok na Nakle je leden a o nicem se tady porad nezminujete urcite uz vite jak to bude. Dekuji za odpoved

Bady odpovědět 03.01.2019 16:14

Mira: Dobry den pane, jestli jste si nevsimnul komentu nize, tak jeste neni vubec jasne,jestli se bude letos na Nakle vubec chytat..Natoz z jake strany, za jakych podminek atd..

Mira reaguje: 04.01.2019 15:21

Myslel jsem si ze kdyz uz je novy rok tak ze je vse dohodnute

Mira odpovědět 02.01.2019 16:58

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli bude povoleno bivakování na Nákle na břehu od Lhoty k Březové jako v roce 2018 děkuji za odpověď

Petr odpovědět 05.11.2018 21:02

Dobry den, taky by me zajimalo jak to vypada s Naklem na dalsi roky ? Dekuji za odpoved..

Machala reaguje: 08.11.2018 07:37

Zdravím.
Bohužel k dnešnímu dni nejsem schopen podat informaci jak to s Náklem vypadá na další roky, jelikož doposud nebylo vypsáno žádné výběrové řízení, které bylo vedením pískovny přislíbeno vypsat na náš požadavek, tak aby od ledna bylo jasné, jak to bude pro další období. Se zástupci pískovny již jednal i nově zvolený předseda s místopředsedoua územního svazu, kteří zástupce pískovny informovali o přetrvávajícím zájmu na zachování rybolovu ze strany ČRS. Taktéž i oni dostali příslib od zástupců pískovny o vypsání výběrového řízení. Co se týká uzamčené závory, tak se jedná o jednoznačné porušení dohodnutých pravidel o kterém byl pronajímatel informován v hlášeních o prováděných kontrolách, ale doposud nebyl v této věci zjednán pořádek. Tolik tedy k problematice pískovny Náklo. Jakmile budou nové informace, budou oznámeny neprodleně na těchto stránkách. Všem přeji příjemný a úspěšný lov a věřím, že rybolov na pískovně Náklo zůstane pro členy ČRS zachován i v dalších letech.

« 1 2 3 4 5 »


Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze návštěvníci z ČR a SR.